Tiedät, että odottamaton voi tapahtua kesken kiireisen työn. Silloin tarvitset nopean ratkaisun.
John Deere Connected Support™ auttaa sinua ja jälleenmyyjääsi seuraamaan koneen kuntoa ja korjaamaan ongelmat ennakoivasti, jotta työ jatkuu.
Se on osa jokaisen JDLink™-toiminnollisen koneen FarmSight Services In Base -pakettia.
Maksimoi toiminta-aikasi ottamalla kaikki irti älyteknologiasta. Expert Alerts -toiminnon avulla John Deere -jälleenmyyjäsi voi tunnistaa mahdollisia konevikoja ja reagoida niihin, ennen kuin niistä tulee sinulle ongelmia. Tervetuloa John Deere Connected Support™ -palveluun.
John Deere Connected Support™ yhdistää koneen liitettävyyden, innovatiiviset työkalut ja ennakoivan jälleenmyyjän tuen ja varmistaa koneiden huippusuorituskyvyn koko kauden ajan.
Jos olet kuin me, et pidä yllätyksistä. Varsinkaan koneidesi kunnon tuottamista. Koska siitä voi seurata kustannuksia, menetettyä tuottavuutta ja vähemmän kannattavuutta. Unohdetaan sitten yllätykset. Koneesi elinkaaren vaiheeseen ja käyttöön perustuvat FarmSight Services -paketit* sisältävät jälleenmyyjän asiantuntijoiden suorittaman koneen etäseurannan** ja diagnostiikan, jotka auttavat pitämään koneesi haluamassasi kunnossa: luotettavan suorituskykyisinä.
Tehosta koneen toiminta-aikaa ja suorituskykyä hankkimalla lisää FarmSight Services -palveluja. Valitse koulutuspalveluja, toiminta-aikapalveluja ja suorituskykypalveluja ja yhdistä ne tarpeidesi mukaan räätälöidyksi FarmSight Services -paketiksi.
FarmSight Services voidaan yhdistää eri tasoisiin palvelupaketteihin, joista yritystoimintasi hyötyy maksimaalisesti. Pyydä räätälöity tarjous John Deere -jälleenmyyjältä.
* Saatavana vain ohjelmaan osallistuvilta jälleenmyyjiltä. Palveluiden tarkka laajuus riippuu yksittäisen jälleenmyyjän tarjouksesta.
** Kaikkiin etäpalveluihin vaaditaan JDLink-telematiikkamoduuli, aktiivinen tilaus ja suostumuksesi.