Uusi harvesteripää H415HD   29.11.2019

UUSI HARVESTERIPÄÄ H415HD

Kestävyyttä, voimaa ja mittaustarkkuutta. Uusi, vaativan hakkuutyön ison L-kokoluokan harvesteripää H415HD on suunniteltu asiakastoiveiden perusteella. H415HD-harvesteripää on saatavana John Deere 1270G- ja 1470G-harvestereihin.

John Deere -harvesteripäät ovat tunnettuja tuottavuudestaan, luotettavuudestaan ja mittaustarkkuudestaan. H415HD jatkaa nelirullaisten sarjaa ja tarjoaa väsymätöntä voimaa suurten ja vahvaoksaisten runkojen käsittelyyn.

H415HD sopii erinomaisesti mutkaisillekin puille

Uudessa H415HD-harvesteripäässä on vahvistettu tilttirunko, metalliset syöttömoottorien ja syöttömoottorien letkujen suojukset sekä Expander-tapit syöttömoottorien varsien ja alakarsintaterien akseleissa ja tilttisylinterien ylätapeissa. Edellä mainitut ovat saatavilla myös käytettyihin harvesteripäihin varaosina.

Harvesteripään uusi, matalampi sahalaatikko ja kiinteän alakarsintaterän uusi muotoilu mahdollistavat puun kaatosahauksen alempaa sekä tehokkaamman mutkaisien ja suurten runkojen käsittelyn. Harvesteripään runkoon on tehty useita vahvistuksia asiakaspalautteen perusteella.

Harvesteripään tehokas nelirullasyöttö, erinomainen prosessointiteho, pitävä ote ja tehokas karsinta takaavat korkean tuottavuuden. Tehokas saha ja huippuunsa hiottu saha-automatiikka vähentävät sahausvirheitä ja tehostavat tuottavuutta.

Suurin sallittu läpimitta 750 mm
Syöttövoima 25 – 42 kN
Suurin syöttönopeus 2,9 – 7,0 m/s
Paino rotaattorilla ja riipukkeella 1530 kg.

Tehokkaat John Deere -harvesteripäät ovat ensiluokkaisia työkaluja, jotka vastaavat alan tiukkoihin laatuvaatimuksiin kaikissa työskentelyolosuhteissa. Harvesteripäiden testaus kuuluu John Deeren tuotetestausprosessiin. Jokaista harvesteripäämallia on testattu kenttäolosuhteissa useiden tuhansien tuntien ajan ennen sarjatuotannon aloitusta. John Deere -harvesteripäät suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa.

Uusin H415HD täydentää harvesteripäiden L-kokoluokan. Huollettavuudeltaan, tuottavuudeltaan ja käyttöasteeltaan H415HD on lyömätön.

Uusi harvesteripää H415HD

Lisätietoja antaa:

John Deere Forestry Oy

John Deere Forestry Oy:n kotipaikka on Tampere, jossa sijaitsee metsäkoneiden tuotekehityskeskus ja Euroopan markkinointikeskus. Yhtiö työllistää Suomessa noin 760 työntekijää. John Deere -metsäkoneet valmistetaan Joensuussa. Lisätietoja osoitteessa www.JohnDeere.fi

Deere & Company (NYSE: DE) on maailman johtava kehittyneiden tuotteiden ja palveluiden tarjoaja. Yritys on sitoutunut edistämään asiakkaidensa menestystä maahan liittyvissä töissä - maanviljelyksessä, sadonkorjuussa, maanmuokkauksessa, maanparannuksessa ja maanrakennuksessa - sekä auttamaan heitä vastaamaan jatkuvasti kasvaviin ruuan, polttoaineen, rakentamisen ja infrastruktuurin tarpeisiin.  Innovatiivisten ja korkealaatuisten John Deere -tuotteiden perustana on jo vuodesta 1837 ollut luotettavuuden ja rehellisyyden perinne.