Lehdistötiedote   7.10.2020

SKOVTEKNIK DK JOHN DEERE -METSÄKONEIDEN JÄLLEENMYYJÄKSI TANSKAAN

John Deere Forestry vahvistaa jatkuvasti maailmanlaajuista jakeluaan ammattitaitoisen ja asiakaslähtöisen jälleenmyyjäverkoston kanssa. Tanskalainen Skovteknik DK on nimitetty John Deere Forestryn valtuutetuksi jälleenmyyjäksi Tanskaan.

Skovteknik DK, Tanskan Frederikshavnissa, on ollut ruotsalaisen John Deere Forestry AB:n myynti- ja sopimushuoltokumppani vuodesta 2002 lähtien.

Asiakaspalvelukeskukset keskeisillä sijainneilla Fredrikshavnissa, Vinderupissa ja Randersissa sekä sopimushuoltopalvelu Sorössä vastaavat varaosamyynnistä, huoltopalveluista ja teknisestä tuesta. ”Asiakaspalvelukeskuksemme ovat hyvissä asemissa palvelemaan tanskalaisia ​​asiakkaita. Ammattitaitoinen ja kokenut henkilöstömme on palvellut John Deere -metsäkoneasiakkaita lähes 20 vuotta ja markkinaosuutemme Tanskassa on vahva”, yhtiön toimitusjohtaja ja omistaja Claus Kammer kertoo.

“Skovteknik DK:lla on tunnetusti erinomainen maine korkealaatuisesta huoltopalvelusta ja teknisestä tuesta metsäkoneasiakkailleen. Skovteknikin nimeäminen valtuutetuksi jälleenmyyjäksi Tanskassa on osa määrätietoista kasvustrategiaamme ”, toteaa John Deere Forestry Oy:n myynti- ja jälleenmyyjäkehityspäällikkö Pekka Leppänen.

Lisätietoja antaa:

John Deere Forestry Oy

John Deere Forestry Oy:n kotipaikka on Tampere, jossa sijaitsee metsäkoneiden tuotekehityskeskus ja Euroopan markkinointikeskus. Yhtiö työllistää Suomessa noin 760 työntekijää. John Deere -metsäkoneet valmistetaan Joensuussa. Lisätietoja osoitteessa www.JohnDeere.fi

Deere & Company (NYSE: DE) on maailman johtava kehittyneiden tuotteiden ja palveluiden tarjoaja. Yritys on sitoutunut edistämään asiakkaidensa menestystä maahan liittyvissä töissä - maanviljelyksessä, sadonkorjuussa, maanmuokkauksessa, maanparannuksessa ja maanrakennuksessa - sekä auttamaan heitä vastaamaan jatkuvasti kasvaviin ruuan, polttoaineen, rakentamisen ja infrastruktuurin tarpeisiin.  Innovatiivisten ja korkealaatuisten John Deere -tuotteiden perustana on jo vuodesta 1837 ollut luotettavuuden ja rehellisyyden perinne.