Lehdistötiedote   11 Joulukuu 2023

GIANTS Software ja John Deere ilmoittavat lasten maatalouspelistä

GIANTS Software en John Deere kondigen landbouwplezier voor kinderen aan

Farming Simulator Kids heeft een schattige vormgeving die jonge spelers uitnodigt hun beste boerderijleven te ervaren.

Walldorf ja Zürich, 8. marraskuuta 2023 – Farming Simulator Kids -pelin julkaisu laajentaa perheystävällistä pelimaailmaa. Ylistetty Farming Simulator -sarja on aina ollut suosittu lasten keskuudessa, mutta nyt sen julkaisija ja kehittäjä GIANTS Software on julkistanut upouuden pelin, joka tutustuttaa seuraavan sukupolven maanviljelyn ja luonnon värikkääseen ja hauskaan maailmaan. Kaikenikäisille sopiva Farming Simulator Kids tulee saataville Nintendo Switch™- ja mobiililaitteisiin keväällä 2024.

Leikkisää maataloutta ja monenlaisia minipelejä

Söpöä estetiikkaa sisältävä Farming Simulator Kids kutsuu nuoret pelaajat nauttimaan maatilaelämästä. Heille opetetaan ja heitä viihdytetään lapsiystävällisessä ympäristössä, ja peli keskittyy audiovisuaaliseen esitykseen tekstin sijaan. Virtuaaliset naapurit – joiden joukosta löytyy myös ihmisenkaltaisia eläinhahmoja – näyttävät, minkä kanssa he tarvitsevat apua, ja pyytävät nuoria pelaajia korjaamaan satoa tai valmistamaan herkullisen voileivän.

Opetusta ja viihdettä perheen pienimmille

Lapset tutkivat viljelypaikkoja kasvattaakseen ja korjatakseen terveitä satoja tai hoitaakseen maatilan eläimiä, kuten lehmiä, kanoja tai hanhia, eläinsuojissa. Koska suuret traktorit ja muut ajoneuvot ovat välttämättömiä, lapset voivat käyttää erilaisia maatalouskonevalmistaja John Deeren koneita sekä luoda samalla unohtumattomia ja opettavaisia maataloustarinoita, jotka palkitaan saavutuksilla ja jotka voidaan tallentaa videonluontitilassa.

Tuotoksen arvon kokeminen

”Olemme todella innoissamme voidessamme tutustuttaa pienet lapset maatalouteen leikkisällä ja turvallisella tavalla”, sanoo Thomas Frey, GIANTS Softwaren luova johtaja. ”John Deere on ihanteellinen kumppani Farming Simulator Kids -peliin. Luomme nuorille pelaajille opettavaisen ja unohtumattoman – jopa inspiroivan –maatalouspelin, joka voi jopa saada heidät innostumaan maataloudesta.”

”Meillä on ilo tukea tällaista kiinnostavaa hanketta, joka tutustuttaa lapset maatalouteen leikkisällä tavalla ja herättää heidän kiinnostuksensa elintarviketuotantoon”, kommentoi Stefan Mügge, John Deeren markkinointiviestintäpäällikkö.

Minipelien, kuten puutarhanhoidon tai voileipien valmistuksen, lisäksi pelissä on paljon muutakin tekemistä. Pienet maanviljelijät vierailevat maalaismarkkinoilla, jossa he voivat ymmärtää kasvattamiensa ja hoitamiensa tuoretuotteiden arvon. He voivat käydä kauppaa tuotteilla vaihtokaupassa, luoda ruokatuotteita tai vain rentoutua kotona keskustelemalla ihastuttavien hahmojen kanssa.

Kohokohdat

• Lapsiystävällinen grafiikka, musiikki ja äänitehosteet
  • Hahmojen luontiin useita eri tyylejä ja mahdollisuuksia
  • Useita tutkittavia paikkoja: maatilalta navettaan, torille ja muualle
  • Yli 10 satoa kylvettäväksi ja korjattavaksi, yli 75 ruokatuotetta, yli 100 esinettä
    ja muuta kohdetta
  • Ajoneuvot ja työkalut John Deereltä
  • Kotieläimiä ja villieläimiä, joiden kanssa ystävystyä ja joita hoitaa
  • Ihania hahmoja ja eläimiä
  • Aktiviteetteja, kuten peltotehtäviä, ajoneuvojen ajoa, puutarhanhoitoa ja
    voileipien valmistusta
  • Saavutusjärjestelmä ja videon luoja

Farming Simulator Kids tulee saataville Nintendo Switch- ja mobiililaitteisiin keväällä 2024. Lisätietoja löytyy viralliselta Farming Simulator -sivustolta ja GIANTS Softwaren mediaosiosta.

Tietoa GIANTS Softwaresta

GIANTS Software on Sveitsissä vuonna 2004 perustettu kansainvälinen videopelien kehittäjä ja julkaisija. Se tunnetaan maailmanlaajuisesti suositusta Farming Simulator -sarjasta. Tiimi, jolla on toimistot Sveitsissä (Zürich), Saksassa (Erlangen), Yhdysvalloissa (Chicago) ja Tšekin tasavallassa (Brno), on omistautunut pitämään läheisen yhteyden maatalousalaan ja olemaan tekemisissä yhteisön kanssa. Lisätietoja löytyy osoitteesta giants-software.com

Lehdistön yhteyshenkilö: GIANTS Software Entertainment GmbH
Wolfgang Ebert, PR & Marketing Manager
Nägelsbachstraße 33 • 91052 Erlangen • Saksa
Puh.: +49 (0)9131 9279 358 | Sähköposti

Tietoa Farming Simulator -pelistä

Vuodesta 2008 lähtien Farming Simulator -peliä on myyty maailmanlaajuisesti yli 30 miljoonaa kappaletta. Sittemmin pelisarja on julkaistu kaikille suosituimmille alustoille, kuten pelikonsoleille, matkapuhelimille, tableteille ja pöytäkoneille. Alusta alkaen tiimi antoi käyttäjille mahdollisuuden luoda modeja yrityksen omalla GIANTS Enginellä. Farming Simulator Leaguen (FSL) myötä sarja esitteli vuonna 2019 esports kilpailutilan. Tiimit kilpailevat ammattilaisturnauksissa, ja mukana on monia arvostettuja brändejä ja sponsoreita. Lisätietoa löytyy osoitteesta farming simulator.com

Tietoa John Deerestä

John Deere on maailman johtava kehittyneiden tuotteiden ja palveluiden tarjoaja. Yrityksen innovatiivinen teknologia on ratkaisevan tärkeää maailman kasvavan väestön palvelemiseksi. Korkeampia standardeja tarvitaan vastaamaan maailman nopeasti kasvavaan ruoan, polttoaineen, suojan ja infrastruktuurin tarpeeseen.

Maailmanlaajuisesti yli 79 000 työntekijää tuottaa 52 miljardia dollaria liikevaihtoa maatalouskoneista, nurmikon ja puiston hoitolaitteista sekä rakennus- ja metsäkoneista. Vuonna 2017 yritys osti johtavan tienrakennuslaitteiden valmistajan Wirtgen Groupin.

John Deerellä on yli 70 tuotantolaitosta 19 maassa ja sen tuotteita myydään 160 maassa maailmanlaajuisesti. Yrityksellä on vahva asema Euroopassa, IVY-maissa, Afrikassa ja Lähi-idässä. John Deerellä on lähes 19 000 työntekijää, mikä tekee siitä Euroopan suurimman työnantajan.

© 2023 Julkaisija ja kehittäjä GIANTS Software GmbH. Farming Simulator, GIANTS Software ja sen logot ovat GIANTS Software GmbH:n tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki tässä pelissä esiintyvät valmistajat, maatalouskoneet, maatalouslaitteet, nimet, tuotemerkit ja niihin liittyvät kuvat sisältävät joissain tapauksissa omistajiensa tavaramerkkejä ja/tai tekijänoikeudella suojattua materiaalia. Tässä pelissä olevat maatalouskoneet ja -laitteet voivat poiketa todellisista koneista muodoltaan, väreiltään ja suorituskyvyltään. Nintendo Switch on Nintendon tavaramerkki. Kaikki muut nimet, tavaramerkit ja logot ovat omistajiensa omaisuutta. Kaikki oikeudet pidätetään