John Deere aloittaa yhteistyön Kaisa Mäkäräisen kanssa

John Deere Forestry Oy jatkaa vahvaa tukeaan suomalaiselle urheilulle sopimalla pääyhteistyökumppanuudesta joensuulaisen ampumahiihtäjä Kaisa Mäkäräisen kanssa.

”Ampumahiihto on sekä Suomessa että kansainvälisesti erittäin kiinnostava ja seurattu laji. Suomen tehtaamme on Joensuussa, ja tunnemme ylpeyttä paikallisen urheilijan menestyksestä. Positiivisena henkilönä ja erinomaisena urheilijana Kaisa Mäkäräinen sopii erittäin hyvin yrityskuvaamme”, kertoo markkinointipäällikkö Marja-Liisa Bijmolt.

Viime kaudella Mäkäräinen palkittiin MM-pronssimitalilla yhteislähtökilpailussa ja maailmancupissa Mäkäräinen saavutti neljännen sijan. Edellisellä kaudella Mäkäräinen juhli MM-kultaa takaa-ajossa, MM-hopeaa pikamatkalla ja maailmancupin kokonaiskilpailun voittoa. Uransa aikana Mäkäräinen on napsinut maailmancupin palkintopallisijoituksia huikeat 24 kertaa.

”Tällä hetkellä ohjelmassa on valmistautumista tulevaan kauteen. Nautin harjoittelusta ja kilpailemisesta erittäin paljon”, kertoo Mäkäräinen.
Kaisa on harjoitellut kevään ja kesän aikana leireillä Suomessa ja Euroopassa, valmentaja Jarmo Punkkisen ohjauksessa. Kilpailukausi alkaa marraskuussa Ruotsin Östersundista.

John Deere’n logo tulee näkymään Kaisa Mäkäräisen vasemmassa olkapäässä. Mäkäräisen ensi esiintyminen John Deere’n kanssa tapahtuu FinnMetko-metsäkonemessuilla, Jämsässä 31.8.2012. Yhteistyö jatkuu myöhemmin sekä asiakastilaisuuksissa että henkilöstön tapaamisissa Joensuussa ja Tampereella.

”Yhteistyökumppanin valinnassa keskeinen rooli on sidosryhmäyhteistyössä, medianäkyvyydessä sekä pitkäjänteisyydessä. John Deere Forestry Oy:n yhteistyökumppanit luovat meille kaikille elämyksiä ja jännitystä sekä mahdollisuuden iloita yhdessä suomalaisuudesta”,  Bijmolt jatkaa.

Lisätietoja:
John Deere Forestry Oy