John Deere investoi Keski-Suomen asiakastukeen

John Deere Forestry Oy investoi Keski-Suomen alueen asiakastukeen perustamalla oman huoltokorjaamon Suolahteen. Pitkäaikaisen yhteistyökumppanin P. Orenius Oy:n kanssa tehty yrityskauppa vahvistettiin 25.10.2012.

John Deere Forestry Oy:n palvelupiste on vastannut alueen varaosamyynnistä ja samassa rakennuksessa toiminut P. Orenius Oy:n huoltokorjaamo on hoitanut koneiden korjaukset ja huollot. Uusi kokonaispalvelua tarjoava toimipaikka sijaitsee samassa osoitteessa kuin nykyinen varaosamyynti.

P. Orenius Oy lopettaa oman liiketoimintansa ja yrityksen työntekijät siirtyvät John Deere Forestryn palvelukseen. John Deere Forestryn varaosamyynnistä palvelupisteellä vastaa edelleen Seppo Lampinen ja varaosamyyjänä toiminut Pekka Valkeisenmäki ottaa vastuun korjaamotoiminnoista.
Sami Kulmala
Toimipaikan huoltokorjaamo uudistetaan marraskuun aikana, joten huoltotoiminnat hoituvat kenttähuollon sekä muiden palvelupisteiden ja sopimushuoltojen tuella uusien tilojen käyttöönottoon saakka.
”Ratkaisu jossa pitkäaikaisen yhteistyökumppanimme liiketoiminta otetaan omaan haltuumme, antaa loistavan pohjan alueen asiakaspalvelun edelleen kehittämiselle”, toteaa John Deere Forestry Oy:n jälkimarkkinointipäällikkö Sami Kulmala. ”Pertti Oreniuksella henkilökuntineen on vahva alueen asiakaskunnan ja konekannan tuntemus ja haluamme säilyttää tämän tiedon, jotta pystymme palvelemaan alueen asiakkaita mahdollisimman hyvin heti alusta alkaen ja siirtämään Pertin tietämyksen eteenpäin. Tarkoituksemme on jatkaa panostuksia Keski-Suomen asiakastukeen myös remontoidun toimitilan käyttöönoton jälkeen”, Kulmala lupaa.

Lisätietoja antavat:

Sami Kulmala