/ / / John Deere'n toimintatapa

John Deere'n toimintatapa

John Deere'n tapa: helppo + luotettava

Säätelyviranomaiset ovat asettaneet tiukat standardit työkoneiden päästötasojen pienentämiseksi. Valmistajat pääsevät näihin tavoitteisiin ainoastaan ottamalla käyttöön pakokaasun jälkikäsittelyjärjestelmiä. Tämä on johtanut siihen, että useimmat valmistajat ovat ottaneet käyttöön valikoivan katalyyttisen pelkistyksen (Selective Catalytic Reduction, SCR), eli katalysaattorin ja urean käytön, jolloin tarvitaan toinen säiliö, monimutkainen annostelujärjestelmä sekä lämmitin jäätymisen estämiseksi.

John Deere'n tapa on yksinkertaisempi. Innovatiivinen jäähdytetyn pakokaasun kierrätysjärjestelmän (EGR) sekä muuttuvageometrisen turboahtimen (VGT) käyttö on antanut John Deere'lle mahdollisuuden rakentaa menestyksekkäästi PowerTech-moottoreiden pohjalle, jolloin olemme välttyneet SCR-teknologian kustannuksilta ja hankaluuksilta.

Kun lisänä on vielä sisäänrakennettu kaksoissuodatus (DOC + DPF), uudet PowerTech-moottorit täyttävät päästövaatimukset, mutta lisäksi tuottavat tehoa, ovat polttoainetaloudellisia, luotettavia ja edullisia ylläpitää.
296pxtimes357px
  1. Jäähdytetyn EGR:n lisääntyneet tasot alentavat pakokaasun lämpötilaa ja vähentävät typpioksidia
  2. VGT vaihtelee pakokaasun painetta kuorman ja nopeuden mukaan, jotta varmistetaan riittävä EGR virtaus ja saadaan parannettua suorituskykyä
  3. 4-venttiilinen sylinterinkansi lisää tehokkuutta, voimaa ja vääntöä
  4. Sähköinen yksikköinjektori- (13.5L) ja HPCR- (4.5L, 6.8L ja 9.0L) polttoainejärjestelmät antavat korkean polttoainepaineen, mikä tehostaa palamista ja vähentää pienhiukkasia
  5. Matalakitkainen, yksiosainen teräsmäntä parantaa polttoainetaloudellisuutta, vähentää päästöjä, ja lisää kestävyyttä (9.0L ja 13.5L)
  6. Suunnattu yläsylinteriputken jäähdytys auttaa parantamaan öljykontrollia ja lisää kestävyyttä (9.0L ja 13.5L)