Lehdistötiedote   29. tammikuuta 2021

John Deere yksinkertaistaa Operations Centeriä

Mannheim, 29. tammikuuta 2021 – John Deere Operations Centerin uusi ulkoasu, käyttötuntuma ja navigointi helpottavat käyttöä ja tarjoavat yhtenäisemmän käyttäjäkokemuksen uusimman mobiiliversion kanssa.

Älypuhelimien ja tablettien tunnettu MyOperations™-sovellus on saanut uudeksi nimeksi Operations Center Mobile ja yhdistyy hyvin Operations Centerin verkkoversioon. Kumpikin toimii käyttäjille kattavana maatilan hallintatyökaluna. Lisäksi sovellusta on parannettu lisäämällä Work Planner, joka on nyt uuden AutoSetup-järjestelmän päätoiminto. Sen avulla maanviljelijät voivat sujuvoittaa työasetusten tekoa, jolloin koneenkäyttäjät voivat aloittaa nopeammin pellolla työskentelyn.

Maanviljelijät käyttävät jo nyt suosittua Operations Centeriä pelto-, viljelykasvi- ja konetietojensa keräämiseen ja turvalliseen tallentamiseen yhdistetyiltä koneilta, mikä mahdollistaa helpon analysoinnin ja auttaa päätöksenteossa. Jotta voidaan vastata maatalousliiketoiminnan jatkuvasti muuttuviin vaatimuksiin, parannettu Operations Center on suunniteltu tuomaan lisää selkeyttä ja järjestelmällisyyttä maatilan tietojen hallintaan.

Se voi auttaa maanviljelijöitä määrittämään, suunnittelemaan, valvomaan ja analysoimaan tietojaan niin, että he voivat tehdä järkeviä liiketoimintapäätöksiä käyttämällä seuraavia toimintoja:

• Setup (asennus) käyttää JDLink-yhteyttä ja Operations Centeriä maatilan tietojen synkronointiin ja säästää aikaa sekä poistaa tietojen syöttövirheiden mahdollisuuden.
  • Plan (suunnittelu) käyttää 4. sukupolven näyttöä Work Planner -toiminnon kanssa parantaakseen tehokkuutta lisäämällä tarkkuutta.
  • Monitor (valvonta) JDLink-yhteydellä ja uusilla Home- ja Map -välilehdillä auttaa maanviljelijöitä pitämään silmällä koko toimintaansa laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi silloinkin, kun he ovat poissa tilalta.
  • Operations Centerin uusi Analyze (analysointi) -välilehti auttaa maanviljelijöitä tekemään seuraavaa vuotta koskevia päätöksiä tämän vuoden tulosten avulla.

"Tiedämme, että nykyajan maanviljelijät ovat jatkuvasti liikkeessä, mikä tekee Operations Centerin sovellusversiosta tärkeämmän kuin koskaan", sanoo John Deeren digitaalisen tekniikan markkinointipäällikkö Peter Koch. "Siksi John Deere on parantanut sekä verkko- että mobiiliversiota, jotta ne näyttäisivät yhtenäisiltä ja toimisivat samalla tavalla."

Jotta maanviljelijät saisivat kaiken irti John Deere -täsmäviljelyteknologioista, tarvitaan Peter Kochin mielestä seuraavat:

• Neljännen sukupolven CommandCenter™-näyttö, jonka avulla maanviljelijät voivat hallita koneen toimintoja ohjaamosta entistä tarkemmin
  • StarFire™-vastaanotin tarkan sijainnin varmistamiseksi
  • JDLink™-telematiikka, joka toimii langattomana yhteytenä koneiden välillä ja vie tiedot 4. sukupolven näytöstä Operations Centeriin.

Operations Centerin uutta Work Planner -toimintoa käyttämällä maanviljelijät voivat nyt ladata etukäteen kaikki näyttötietonsa niin, että koneenkäyttäjien ei enää tarvitse suorittaa tätä vaihetta ohjaamossa.

Parannettu Operations Center on nyt saatavilla. Uudet asiakkaat voivat luoda tilin verkossa tai ladata Operations Center -mobiilisovelluksen Google Play- tai Apple App Store -kaupoista. Nykyiset käyttäjät saavat automaattisesti kaikki päivitykset sekä Operations Centerin verkko- että mobiiliversiossa. Lisätietoja uudesta Operations Centeristä saa John Deere -jälleenmyyjiltä tai sivustolta John Deere Operations Center