Lehdistötiedote   12.1.2022

JOHN DEERE FORESTRY OY INVESTOI VARAOSAMYYMÄLÄÄN MIKKELISSÄ

John Deere -varaosamyyjä ja asiakas varaosamyymälässä

Varaosamyymälä kuuluu sarjaan investointeja, joilla John Deere Forestry Oy vahvistaa asiakastukea päämarkkinoillaan. Uusi varaosavarasto ja -myymälä perustetaan Nastolan Forest Huolto Oy:n Mikkelin toimipaikan tiloihin. John Deere Forestry palkkaa varaosamyymälään kaksi uutta työntekijää. Järjestely vapauttaa Nastolan Forest Huolto Oy:n toimintoja metsäkonehuoltoon ja yritys investoi huoltotiloihin.

Oma varaosamyymälä Mikkelin Forest Huollon yhteydessä Arinakadulla tulee vahvistamaan kriittisten varaosien saatavuutta ja nostamaan varaosasaatavuuden uudelle tasolle. Kevään 2022 aikana valmistuva varaosamyymälä on kooltaan noin 100 m2 ja varaosavarasto noin 220 m2

”Nastolan Forest Huolto Oy investoi uuteen siltanosturiin sekä modernisoi tilojaan. Mikkelin huoltopisteeseen tulee myös etälukituksella toimiva pesuhalli, jonne asiakas voi tuoda koneen oman aikataulunsa mukaan. Metsäkonehuoltoon panostetaan myös palkkaamalla lisää henkilöstöä”, toteaa Nastolan Forest Huolto Oy:n toimitusjohtaja Ismo Koponen

”Olemme johdonmukaisesti investoineet asiakastuen parantamiseen Suomessa ja haluamme jatkuvasti parantaa palveluamme. Oma varaosamyymälä tulee vahvistamaan varaosasaatavuutta isomman paikallisen varaston myötä ja samalla lisäämään Nastolan Forest Huolto Oy:n kapasiteettia metsäkoneiden huoltoon”, kertoo John Deere Forestry Oy:n Suomen jälkimarkkinointipäällikkö Mikko Borgström.

Lisätietoja antaa:

Tiedottaja
John Deere Forestry Oy

John Deere Forestry Oy:n kotipaikka on Tampere, jossa sijaitsee metsäkoneiden tuotekehityskeskus ja Euroopan markkinointikeskus. Yhtiö työllistää Suomessa noin 700 työntekijää. John Deere -metsäkoneet valmistetaan Joensuussa. Lisätietoja osoitteessa www.JohnDeere.fi

Deere & Company (www.JohnDeere.com) on maailman johtava kehittyneiden tuotteiden, teknologian ja palveluiden tarjoaja niille, joiden työ edistää maanviljelystä ja maanrakennusta – asiakkaat, jotka korjaavat satoa tai muokkaavat, rikastavat ja rakentavat maata maailman lisääntyvän ruuan, polttoaineen, rakentamisen ja infrastruktuurin tarpeiden täyttämiseksi.