Uudistettu kuormakoneen ohjaamo   3.5.2019

BMW Design Works suunnitteli ajokoneen kiinteän ohjaamon sisustusratkaisut laadun ja ergonomian näkökulmasta.

Kuormakoneen kiinteä ohjaamo on päivitetty asiakastoiveiden pohjalta. Uudistettu kiinteä ohjaamo on sisätiloiltaan tilavampi, mm. kuljettajalla on enemmän tilaa istuinta käännettäessä. Valaistusta on lisätty ja erityistä huomiota on kiinnitetty akustiikkaan, ulkoasuun ja kuljettajan viihtyvyyteen.

Uudistetussa kiinteässä ohjaamossa on laadukkaat ja helppohoitoiset sisustusmateriaalit sekä uudet led-valaistusratkaisut, jotka valaisevat lattiatilaa, ohjaamotilaa sekä ohjaamon yläosassa olevia uusia ovellisia hyllytiloja. Kattoon sijoitettu valo valaisee portaita koneeseen noustaessa. Keskuslukituksella varustetuissa koneissa on myös lähestymisvalo.

Uudistettu kiinteä ohjaamo tulee tuotantoon ja korvaa aikaisemman ohjaamon huhtikuun lopussa 2019.

Kuormatraktorin kiinteä ohjaamo ja kuljettaja

Lisätietoja antaa:

John Deere Forestry Oy

John Deere Forestry Oy:n kotipaikka on Tampere, jossa sijaitsee metsäkoneiden tuotekehityskeskus ja Euroopan markkinointikeskus. Yhtiö työllistää Suomessa noin 760 työntekijää. John Deere -metsäkoneet valmistetaan Joensuussa. Lisätietoja osoitteessa www.JohnDeere.fi

Deere & Company (NYSE: DE) on maailman johtava kehittyneiden tuotteiden ja palveluiden tarjoaja. Yritys on sitoutunut edistämään asiakkaidensa menestystä maahan liittyvissä töissä - maanviljelyksessä, sadonkorjuussa, maanmuokkauksessa, maanparannuksessa ja maanrakennuksessa - sekä auttamaan heitä vastaamaan jatkuvasti kasvaviin ruuan, polttoaineen, rakentamisen ja infrastruktuurin tarpeisiin.  Innovatiivisten ja korkealaatuisten John Deere -tuotteiden perustana on jo vuodesta 1837 ollut luotettavuuden ja rehellisyyden perinne.