John Deere -kuormatraktori ja puupino

Vaihtaminen sujuu napinpainalluksella

Sylinterien ääripäiden liikkeet vaimennetaan pehmeästi ja estetään iskumaiset kuormitukset päätyasennoissa, jolloin ajamisesta tulee jouhevaa ja puomin kestävyys paranee.

John Deere 910G ja puupinot

Tarkka tieto ja kehittyneet karttatasot

Tiedot koneiden välillä päivittyvät pilvipalvelun kautta ja kaikki samalla työmaalla työskentelevät kuljettajat näkevät kartalla kaikki puutavaralajit ajouraverkoston kanssa yksittäisen pölkyn tarkkuudella. Kehittyneet karttatasot avaavat uusia ulottuvuuksia puunkorjuuseen.

John Deere 910G ajaa metsässä

Ergonomiset työasennot

Kääntyvä ja vakaava ohjaamo tehostaa työskentelyä ja parantaa ergonomiaa. Automaattisen vakaustoiminnon ansiosta kuljettaja istuu suorassa epätasaisessakin maastossa. Puomi ja ohjaamo ovat erillisillä rungon osilla, mikä vähentää tehokkaasti puun käsittelystä johtuvia ohjaamon heilahduksia, jolloin työskentely on mukavampaa.

Metsänäkymä kuormatraktorin ohjaamosta

Selkeä näkyvyys

RENCRAFT®-lasi on korkealaatuinen polykarbonaatti, jonka valmistusprosessin ansiosta optisesta laadusta tulee erinomainen.  Näkymään ei tule vääristymiä myöskään sivuun katsottaessa. Erikoiskovan pinnoitteen ansiosta polykarbonaatti-ikkunalla on liki lasin kulutuskestävyys; pyyhkimet eivät tee vaurioita, pesunesteiden sietokyky on hyvä. Paksumman materiaalin ansiosta myös äänieristys paranee. 

John Deere 910G ja puupinot

Järjestelmä säätää moottorin kierrokset

Mukautuva ajovoimansiirron hallinta on ainutlaatuinen vakio-ominaisuus G-sarjan metsäkoneissa. Järjestelmä parantaa koneen ajettavuutta ja tuottavuutta. Kuljettaja valitsee olosuhteisiin sopivan ajotilan (Eco, Normal, Power) ja järjestelmä säätää moottorin kierrokset automaattisesti kuormitustilanteen mukaan sekä pitää ajonopeuden tasaisena myös korkealla kuormituksella. Korkeita kierroksia käytetään vain tarvittaessa, jolloin myös koneen keskimääräinen melutaso alenee. Korkean kuormitustilanteen aikana uusi tehonsäätöratkaisu takaa dieselin tasaisen käynnin ja hyödyntää tehokkaasti käytettävissä olevan maksimivetotehon. Myös ajopolkimen ja runko-ohjauksen reagointia on parannettu älykkään sähköisen suodatuksen avulla.